مراسم تجلیل از جانبازان،آزادگان،بازتشستگان و دانش آموزان سازمان برگزار شد
یزدفردا : مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز ، جانبازان ، آزادگان و بازنشستگان سازمان در محل سازمان برگزار شد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام  روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزدرئیس سازمان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به گوشه هایی از خدمات دولت اشاره نمود. در ادامه آقای سیفی افزود: صنعت توریست امروزه گسترده ترین صنعت خدماتی جهان و یکی از دغدغه های اصلی مسئولان محسوب می شود که همین امر ضامن توسعه اقتصاد پایدار در صنعت گردشگری است.
مهندس سیفی افزود: صنعت گردشگری بهترین شیوه آشنایی فرهنگ های اجتماعی و اقتصادی و تمدن های مختلف محسوب می شود و ارزش و اهمیت توسعه جهانگردی تنها به بعد اقتصادی آن معطوف نمی شود.
وی با بیان اینکه جهانگردی سالم به گسترش روابط انسانی ، تبادل فرهنگ ها و تحکیم مبانی صلح و همبستگی کمک می کند تصریح کرد: تعامل و همفکری و ارائه طرح هایی نو و خلاق فرهنگ بومی و سنتی یزد را احیاء می کند.
وی در ادامه به نقش مهم خانواده ها در تربیت سالم فرزندان اشاره کرد و تصریح نمود: رسیدن به اهداف والای خانواده و اجتماع در گرو داشتن برنامه مشخص و مدون برای رویدادهای زندگی است.
مهندس سیفی اظهار داشت: با توجه به این که شخصیت فرد در خانواده شکل می گیرد ، عملکرد و رفتار کودکان در جامعه نشان دهنده تربیت صحیح والدین آنان است که همین امر در تامین امنیت روحی و روانی فرزندان نقش موثری دارد.
وی در پایان از همه همکارانی که در بالا بردن عملکرد سازمان تلاش نموده و نیز والدین و مربیانی که در رشد و بالندگی فرزندانشان سعی و تلاش می کنند، تشکر و قدردانی نمود. پخش سرود و اجرای نمایش از دیگر برنامه های این مراسم بود.
از جانبازان و آزادگان همچنین از دانش آموزان نمونه و کارمندانی که به تازگی بازنشسته شده اند و از چند نفر از کارمندان سازمان به عنوان کارمند نمونه بعمل آمد.

گزارش تصویری:

 

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا